Logo firmy

Projektowanie logo firmy wydaje się być sprawą wręcz banalną, natomiast jest inaczej. Projektując logo danej firmy należy zwrócić uwagę na wiele czynników które się składają na bardzo dobre logo. Nie jest to żadne nasze widzimisię, jakiś przypadkowy obrazek czy znak.



Tak de facto logo każdej firmy powinno być należycie przemyślane, zawierać jakiś symbol firmy, który się kojarzy właśnie z tą daną placówką. Musi to być coś ściśle związanego z tą firmą. Natomiast nie tylko i wyłącznie to co zawiera jest ważne, ale też jak wygląda. Bardzo duży wpływ na odbiór logo mają kolory z jakich się składa. Kolory muszą być mniej więcej odcieniem dopasowane do tego czym daną firma się zajmuje, na przykład. nie wypada żeby firma pogrzebowa miała logo składające się z jaskrawych kolorów, a firma na przykład hydrauliczna kojarzy się z kolorem niebieskim jak woda, natomiast nie powinno się przesadzać z ich ilością. Sekret rzeczywiście udanego logo tkwi w jego łatwości. Identycznie ważny jak kolory jest symbol bądź obrazek który przedstawia dane logo. Głównie powinno kojarzyć się z działalnością która firma wytwarza. I tak np. sprzedawca ubrań nie powinien umieszczać w swoim logo artykułów żywnościowych, a cukiernia nie powinna mieć w swoim logo mięsa. Logo powinno przykuwać uwagę i sympatycznie kojarzyć się z firmą która reprezentuje. Tak realnie świetnie przygotowane logo jest ważniejsze niż sama nazwa firmy, której logo nie musi zawierać. Logo łatwiej skojarzyć niż sama nazwę, która niekiedy jest ciężka do wymówienia. Natomiast stworzyć bardzo dobre logo i nazwę firmy to dopiero początek udanej drogi do sukcesu. Trzeba włożyć kompletne serce, żeby to logo które stworzyliśmy było naszym symbolem i coś dla ludzi znaczyło, żeby ludzie nas po tym poznawali i wiedzieli że mogą nam zaufać. Logo to nasza wizytówka. Dbajmy o nią.

Polecamy: polecam zerknąć na informacje o tworzeniu logo